2013-01-16

nire oporrak


Nire oporrak

Ni oporretan nagoenean, oso gustura egoten naiz. Batzutan, Valladolidera joaten naizelako, nire amona, osaba, izeba eta lehengusua ikustera. Valladolidera joaten naizenean eta uda denean, or dagoen herri txiki batera joaten naiz. Gabonak direnean niri gustatzen zaidan leku batean geratzen gara gabonetako zuahitz bat dagolako eta handi-handia gainera.

Beste batzutan, Zaragozara joaten gara, nire lehengusua txikia ikustera. Han ere, dibertitu eta oso ondo pasatzen dut.

Pasa diren oporrak gabonak izan dira. Eta hemen, Irunen, geratu nintzen. Oso ondo pasa nuen. Nire Osaba nire izeba eta nire lehengusua Córdobatik etorri zirelako. Córdoba oso urruti dago. Hemendik hara eta handik Irunera egun bat edo pixkat gutxiago.

Niri oporretatik gehien gustatzen zaidana, ondo pasatzea, dibetitzea eta jolastea da. Bina ez zaidana gustatzen motzak egiten zaizkidalako eta eskolatik oporretan egiteko bidaltzen dituzten etxeko lanak egin behar direla.

Huek dira nire oporrak, dibertigarriak, batere ez aspergarriak, onak, entretenigarriak eta ondo pasatzekoak. Bueno pixkat aspergarriakizan dira eta etxeko lan asko egiteko.

No hay comentarios: