2011-11-18

BOLATXO ETXETXOA

Txikia nintzela,gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur,bai,gaur erabilibeharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu naiz.

Nire semearekin eskutaketara jolastu naiz eta orduan,bolatxo horretan ezkutatu naiz,orrela,ez du jakingo non ezkutatu naizen.Hamabost minutu pasa dira eta ez da konturatu non nagoen,horregatik hemen ezkutatuta nagoela esango diot.Esan diot eta berak galdetu egin dit:
-Nola jakin duzu bola hori hor dagoela?
Eta erantzun diot:
-Nik nire aitarekin eta nire amarekin egin dut hau da,zure aitona eta amonarekin.
-Zein ongi egin zenuten.
-Bai,baina orain jatera goaz,goazen!
-Bale ,baina bihar berriz jolastuko gara eta hor ezkutatuko naiz.

                                    Sandra

No hay comentarios: